czwartek, 23 października 2014

White sweater

Witam wszystkich w ten bardzo zimny, ponury dzień :) 

Pogoda nie zachęcała dziś do zdjęć, ale pokonałam niechęć i oto wyniki dzisiejszej sesji. W dzisiejszej stylizacji króluje biel i czerń, przełamane kolorem czerwonej szminki na ustach. I w końcu pierwszy raz zdjęcia na blogu w spódniczce. Jest ona z eko skóry, kupiona na allegro jakiś czas temu. Zapraszam do zdjęć :) 















Ps. Nie zwracajcie uwagi na pogniecioną spódniczkę :)


Miłego wieczoru :)

18 komentarzy:

  1. 7 zdjecie moje ulubione ;-) No bylo tak hot ze sie spocilam az xd Rudolfy xd
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nadal jest zimno po tych zdjęciach dzisiejszych :D

      Usuń
  2. Żółte zęby do czerwonej szminki? Stanowczo nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie Ty widzisz tutaj żółte zęby? Pochwal się swoimi białymi :)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie przyjmujesz krytyki. To ma być styl? W znam ludzi co się sto razy lepiej ubierają. Ale skoro, obwisła, pognieciona skórka i zdjęcia na schodach na wiadukcie zrobią z człowieka blogera modowego to świat spadł na psy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przyjmuje krytyki? Przecież ja tylko na nią odpowiadam :) Pognieciona jest, owszem ale obwisła? A co jest nie tak w tym, że zdjęcia są robione na schodach? Wiesz to jest mój dopiero szósty wpis, także nie oczekuj nie wiadomo jakiego poziomo. Nie od razu Rzym zbudowano. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Hejtujac motywujecie ja do dalszego prowadzenia bloga i bycia coraz lepszym oby więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie!
    lubię takie połączenia - mam na myśli gruby sweter ze skórzaną spódniczką
    super!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek, ciekawie tutaj, obserwuję:) dzięki za komentarz u mnie i częściej zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek również i dla mnie bardzo się podoba. Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi sie spodniczka :)
    masz ochote na wspolna obaserwacje bedzie mi milo :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie , masz ochote na obserwacje bedzie mi milo .)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes sliczna :) i jaka zgrabna , swietne zdjecia *.* obserwujee z przyjemnoscia

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja ;) dziękuję za odwiedziny i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń