poniedziałek, 27 października 2014

Marmurkowe jeansy

Hej wszystkim :)

Miałam dodać post wczoraj, ale ze względu na moje złe samopoczucie jest dopiero dziś. Przeziębienie dopadło też mnie, ale nie dam się rozłożyć bardziej :) Gorąca herbata, koc, tabletki na gardło i zaraz mi przejdzie. 
Kolejna codzienna stylizacja. Jeden z moich ulubionych ciepłych swetrów na jesień i zimę. Kupiony został rok temu w sh. W moim mieście jest chyba więcej second handów niż sklepów z nową odzieżą. Ale mnie to zupełnie nie przeszkadza :) Marmurkowe spodnie uwielbiam ze względu na tylne kieszenie, które się delikatnie wyróżniają. 
Zapraszam do zdjęć.


















Miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. swietne dziny :)
    klikniesz u mnie w ostatnim poscie bardzo bym prosila :*

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość świetnie się ze sobą komponuje ! :)

    Dziękuję za obserwację, również obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja! Masz bardzo ładną figurę i ogólnie jesteś ładna :) Również zaobserwowałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za odwiedziny :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te spodnie!
    Idealnie pasują do tego sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, bardzo spodobał mi się biały sweterek, uwielbiam takie!!
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie! :)
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne są te jeansy!<3 buty tak samo świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kardigan :) spodnie marmurkowe zawsze są ok :D chyba każdy posiada je w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie :) spodnie super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit !
    Ślicznie wyglądasz ;)
    Bardzo fajny blog będę wpadała :D
    Dziękuję bardzo za miły komentarz u mnie na blogu ;**
    Ja również już obserwuję ^^
    ♥Zapraszam♥
    http://puff-amcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie swego czasu też było więcej Sh niż sklepów z nową odzieżą, ale teraz połowa się zamknęła i zostały tylko te największe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. również obserwuję :) będę wpadać i zapraszam do mnie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne spodnie :* Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wygladasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń